Tokyo, Japonya hakkında tartışma
Tokyo, Tokyo, Japonya hakkındaki tartışmaya katılın ve yararlı yerel bilgiler paylaşın.
Tartışma
Tokyo hakkındaki tartışmaya katılın ve yararlı yerel bilgiler paylaşın.
- Alena ÇevrildiJaponya'ya ilk seyahatimdi, Tokyo'ya ziyaretçi vizesiyle geldim ve orada 2 ay yaşadım. Şehir temiz ve güvenli, geceleri bile yürüyebilirsiniz. Yerel metroyu beğendim - trenler sessiz ve Tokyo'daki metro kara taşımacılığına bağlı. Başlangıçta, orada yolunu bulabilen biriyle metroya binmek en iyisidir, aksi takdirde kaybolmak kolaydır. Tokyo'da hava genellikle ılıktır. Eylül ayında sıcaklık yazınkiyle aynı olabilir. Kış aylarında ise sıcaklık yaklaşık -5'tir ve nadiren kar yağar. Tokyo'da depremler çok sık olmaz - orada yaşadığım 2 ay boyunca sadece birkaç küçük sarsıntı oldu.